FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie, jak poprawnie opracować graficznie swój produkt?
Może chcesz się dowiedzieć jakie mamy minima produkcyjne? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jakie jest minimum produkcyjne?

Realizujemy zamówienia od minimalnego nakładu 100 sztuk dla jednego wzoru graficznego.

Jak przygotować pliki do druku?

Zapoznaj się z naszymi wymaganiami technicznymi, które znajdziesz w: Specyfikacja plików dostarczanych przez Klientów.

Jaki jest standardowy czas realizacji?

Terminy ustalamy indywidualnie, w zależności od obłożenia na produkcji w danym momencie. Każdorazowo staramy się jednak sprostać terminowym oczekiwaniom Klientów 😊

Chcę złożyć zapytanie o produkcję gry– co powinno się w nim znaleźć?

W celu przygotowania oferty podeślij nam następujące informacje: - interesujący nakład - spis elementów składowych gry oraz ich ilość - formaty poszczególnych pozycji - czy produkt ma być pakowany w pudełko i jeśli tak to jakie (kartonowe wieko/denko, tekturowe, fasonowe lub inne). Do gier planszowych dodatkowo poprosimy: przybliżony format pudełka, format planszy, dodatkowe komponenty (pionki, kostki, formatki) oraz ich wymiary i kolorystyka.

W jaki sposób otrzymam fakturę?

Faktury dostępne są wyłącznie w formie elektronicznej drogą mailową. Po złożeniu zamówienia, wysyłamy do Ciebie fakturę proforma. Możesz pobrać ją w dowolnym momencie. W przypadku zamówień opłaconych w danym miesiącu, które jeszcze nie zostały skierowane do realizacji, system wygeneruje dodatkowy dokument – fakturę zaliczkową VAT na koniec miesiąca, w którym nastąpiła zapłata. Faktura końcowa VAT będzie wystawiana dopiero po realizacji Twojego zamówienia. W przesyłce z zamówionymi produktami, którą otrzymasz Ty lub Twój klient, zawsze znajdować się będzie tylko to, co zamówiłeś – nigdy nie znajdzie się w niej faktura, bądź nasze materiały reklamowe.

Ile mam czasu na dokonanie wpłaty zanim moje zamówienie przestanie być ważne?

Zamówienie, które nie zostało opłacone (w przypadku przedpłaty) pozostaje aktualne przez okres 14 dni. Po upływie tego czasu zostaje automatycznie usunięte z systemu produkcyjnego.

Czy mogę zamówić wysyłkę produktów poza granice Polski?

Nie organizujemy transportów zagranicznych. Najczęściej po odbiór zamówienia zagranicznego zlecany jest kurier Klienta.

Z usług jakich firm kurierskich korzystacie?

Korzystamy z usług firmy DHL. Wielkonakładowe zamówienia dostarczane są natomiast transportem dedykowanym.

Jak są pakowane i wysyłane gotowe materiały?

Przesyłkę pakujemy w wytrzymałe kartonowe opakowania lub bezpośrednio na palety z zabezpieczeniem, dzięki temu Twoje zamówienie dotrze do Ciebie lub Twojego klienta w bezpieczny sposób. W przesyłce, którą otrzymasz Ty lub Twój klient zawsze znajdować się będzie tylko zamówiony produkt - nigdy nie znajdzie się w niej faktura bądź nasze materiały reklamowe. Realizujemy dodatkowe usługi, takie jak: niestandardowe pakowanie oraz opisywanie kartonów. Aby zlecić taką usługę, skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta.

Jaki jest domyślny adres dostawy mojego zamówienia?

Domyślnym adres wysyłki ustalamy adres fakturowy. Możesz poinformować nas o zmianie adresu dostawy nie później niż na 5 dni przed ustalonym terminem realizacji zamówienia. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi a nurtujące Cię pytania - zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.